Våra bästa år!

Hallu,
varför är det alltid så att när man har sovmorgon så vaknar man tidigt och när man inte har sovmorgon så orkar man inte gå upp? Det är väldigt konstigt det där..
Så jag vaknade 8 istället för att vakna kvart i 10.. Gjorde mig iordning och åt lunch innan jag pkte till skolan.
Matten o engelskan är verkligen pest o svenska är väll inte det roligaste men det funkar iaf.
Åkte hem med sällskap av Zarah o Threses på bussen. Gjorde mig kladdkakssmet och la mig under täcke och tittade på våra bästa år! Har pluggat lite och ska läsa igenom det senare igen. Nu ska jag se vidare på våra bästa år innan vampire diaries börjar,sesångstart!

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: haha jo precis, har hunnit med att vara bàde magsjuk och hosta/snuva.. men nu börjar snuvan lossna:D

2010-10-21 @ 19:10:38
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0