5-1

Hallu,
Kom precis hem från min lillebrors match! Dom vann med 5-1 mot brommapojkarna,duktiga!
Men fyfan vad kallt det var asså, hade på mig min vinterjacka och jeans o mjukisbyxor över. Ändå frös jag! men nu har jag hunnit duscha så är lite varmare iaf!
man kanske ska ta te? det var länge sen o gud vad sugen jag blev på det nu, te blir det! plus en bulle, hihi.
Shit asså har skrivit 3 inlägg idag, det var ju väldigt ovanligt! men plötsligt så händer det, haha.
Nu börjar snart desperate housewives woho!
pussinuss

Kommentarer
Postat av: sofia

ååh vanessa!

jag läste precis det du hade kommenterat på våran blogg, och orden, dom gick verkligen rakt in i hjrtat. tårarna började även att rinna, i allt du skrev så kände jag igen mig själv så mycket. det gör ont, det gör det. men på något sätt går det väl över, frågan är bara hur?



idag kom malins nya häst, som jag ska provrida nästa vecka. det känns liksom som "hallå, jag ska väl inte provrida? jag rider ju pilen, precis som det ska vara". men nej, det är dags att gå vidare. för det känns så tomt utan ridningen, precis som det känns tomt utan honom.



du klarar det här, du med! kram

du gjorde min kväll mitt i allt plugg!

2010-10-05 @ 20:51:51
URL: http://galetfort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0