1 september

Hallu,
Inte kul att börja 8 med spanska.. usch man är helt jävla död och sen hon som bara snackar spanska så man inte fattar ett shit.. men men får se hur jag gör.
Slutade tidigare idag eftersom jag inte hade mentorstid, så slutade halv 2 ! åkte först hem o bytte om och sen åkte jag ner till stallet.
Läste igenom geografin och sen hjälpte jag till lite istallet. Gjorde iordning overlord till åsa innan jag red på Rutan. Skrittade först ut med jennie o Larry och sen red jag en stund i ridhuset. Det gick ganska bra, men det är svårt när hon lägger sig på.. men har inte ridit dressyr på henne mer en 1-2 ggr så man lär sig väll såsmåning om:)
Nu är jag nyduschad och ska snart se på fångarna på fortet!
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0