barbacka

Hallu,
Vilket konstigt jävla väder det vart idag. När jag vaknar så ösregnar det, typ skyfall! Sen så helt plötsligt så är det sol, sen börjar det regna samtidigt som solen skiner? Sveriges väder är ju lite smått konstigt..
har haft ganska skön dag idag med 4 lektioner. Spanskan var iof ett rent helvete, hur kan man sätta språka 8 på morgonen? och 3-halv 5 på måndagseftermiddag? ibland så önskar man ju att lärarna kunde tänka..
hade mentorssamtal idag så fick sluta 20 över 2 ist för typ 10 i.. men men då kom jag ju iaf med rätt buss.
hade egentligen itne tänkt åka till stallet idag, men så ringde pernilla o bad mig ta rutan och det är alltid lika mysigt att rida ut en sväng så jag åkte dit ändå!
Kom dit till 3, hjälpte jennie nere i stallet med lite saker innan jag red vid typ halv 5. Var ute barbacka i skogen och myste o klättrade lite.
Hjälpte jennie att göra iordning Larry och tittade en studn när hon red innan jag åkte hem.
Har precis duschat och borde nog ta och titta vad jag har för läxor, men det gör jag om ett tag.
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0