Bussjävlar

Hallu,
Vi hade samhälle som första lektionen men eftersom det bara var folk från vår klass där fick vi sluta 20 min tidigare,väldigt skönt! På geografin sen så tittade vi klart på blood diamond och sen fick vi gå 20 min tidigare där med!
Sen så skulle vi tydligen ha klassfoto! asså ofta man inte informerar oss om det?! Men men.. Hoppas att man blev bra ändå, alla huddinge skolor ska ju ändå se det!
Hade sen svenska,matte o spanska, inte världens bästa efermiddag.. Spanska kan bara dra åt helvete!
Slutade en kvart tidigare så jag skulle hunnit med bussen som gick 27 över. Men tiden gick o bussjäveln kom inte! när nästa buss skulle gå 41 i så kom inte den heller! när sen nästa buss skulle gå 58, tror ni inte den kom 20 över?! Åh satt ute o väntade på bussen i en timme och fyfan vad jag frös,mina fingrar vart typ blåa för det var så kallt! Åh jävla fittbussar..
Kom till stallet satt mig i cafeterian med jennie,bella,zarah,ylva o therese. Åt kladdkakan jag bakat till min grupp, den blev inte den godaste jag gjort men det var för jag gjorde dubbelsats, är inte van vid så tjock. Men smaken är ju iaf desamma.
Tittade när JS4:an red och åkte sen hem.
Nu tittar jag på idol och ska försöka somna tidigare en 1 idag! Imorn ska jag till sjukgymnasten,hoppas det går bra.
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0