.

hallu,
Vääldigt skön dag i skolan idag! Började 8.10 med idrott men eftersom jag inte kan vara med så fick jag skriva en sak på datan o lämna in. hade sen gym på special idrotten så behövde bara sitta o fundera på ett träningsprogram. Lunch och sen samhälle i 40 min!
Åkte till stallet, tittade när pernilla tömkörde Rutan. Pluggade o fikade. Stod nere o gosade med Hallon o rutan<3
Pluggade lite mer och ja umgåtts med vännerna!
Ätit sushi till middag och nu är jag färdigduschad. Nu väntar jag på att idol ska börja o förhoppningsvis så kan jag somna idag!
Vi är hundvakt nu till världens bästa mixto<33 Åh asså han är verkligen världens bästa!

pernilla o rutan i våras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0