kattapullt

Hallu,
då var det måndag igen.. Men det 'är bara bita ihop och hålla ut tills nästa helg, och det känn faktiskt som veckorna går väldigt fort nu!
Innan lunch hade vi samhälle, med en lärare som står o snackar, o snackar o snackar.. och såklart bara om valet.. efter hade vi en väldigt chill geografi lektion i data salen! Till lunch blev det 5 olika sorters korvar? inte sådär jätte gott.. men köpte mig en god kaka iaf!
På svenskan så skrev vi ner saker vad vi såg på en bild o diskuterade sen. Hade en jävlig kul diskution med Petter,Emelie o Tom om vad fågeln på bilden var för sort!
Innan matten satt vi o snackade med lite ishockey folk och sen hade vi en helvets lektion.. han förklarar så sjukt dåligt, tar alltid det kompliserade sättet så ingen förstår. Plus att det blev ett jävla bråk om när vi ska matteprovet o såklart lyssnar han inte på oss idrottsfolk så vi ska ha det 1 timme efter vi slutat! E han dum på riktigt eller?! nu så ska jag förmodligen inte rida men ishockey´tjejer/killar ska ha träning men det skiter han i! gaah alla var så jävla sura på han! Det gjorde ju inte saken  bättre av att ha spanska i 1 ½ timme sen.. men men bara bita ihop och hade tur att den gick ganska fort!
Åkte förbi kvantum o handla mat innan jag åkte ner till stallet. Satt i cafeterian med vännerna innan det var ridning. Eftersom jag inte vill rida på hallon, tycker inte att det är kul längre.. Så fick jag rida larry :) Det var väldigt länge sen så det var kul! Allt gick jätte bra tills vi skulle galoppera. Först 1 bocksprång, utan stingbyglar men jag höll mig kvar. Tog ner dom och galopperade vidare gick väldigt bra tills han helt plötsligt la 5 bocksprång efter varandra! 4 första höll jag mig kvar o försökte få upp nacken, men sista språnget det var ett jävla språng asså! han var jävligt högt lver marken, plus jag 1 m över honom och sen flög jag en bit.. Det gick bra för att ha flygit så. men tappade andan lite och har ont på ryggraden o på skuldrerna.. Men det gick förvånatsvärt bra hann tillomed tänka att jag skulle dö typ så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0