ont i revbenen

Hallu,
aschill skoldag idag! hade 3 lektioner och sen slutade jag. Hade inte idrott så vi slutade halv 12! Åt lunch och sen åkte jag till stallet. Hängde med åsa o jennie hela dagen. Hjälpte till i stallet och pluggade lite.
Annars så har det inte hänt något speciellt.
Nu sitter jag och tittar på våra bästa år! Länge sen nu. Ska snart gå o tröst äta mina havrebollar, har så sjukt ont i mina revben! Gjorde plankan igår och fyfan vilken träningsverk jag har asså! Jag inte skratta,hosta, knappt röra mig utan att det gör så sjukt ont! Men det var väll på tiden att man tränar, haha.
pussinuss

Kommentarer
Postat av: Louise

lyxigt med så tidiga dagar! :P själv slutar man efter 4 alla dar i veckan typ.. :/

2010-09-09 @ 20:23:00
URL: http://dressyrmuppen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0