Skööön dag

hallu,
Sjukt skön dag iskolan idag igen! Kom till skolan 20 min innan jag började så jag åt frukost med Petter o Molle. hade sen specialidrott teoretisk, därefter idrott. Vi kastade spjut och spelade tennis. haha asså jag suger verkligen på all idrott, kan verkligen inte spela någonbollsport för jag är bollrädd. Och det är ju det man oftast gör.. menmen det är tur att jag tycker att det är kul även fast alla typ tycker att jag suger haha!
Åt sen snabbt lunch och åkte med rebecca o jessica till hudinge centrum. Vi intervjuvade alla partier och frågade om vad de skulle göra för att det skulle bli mer jämställt mellan kvinnor o män och deras löner. Det gick rätt fort så gick o köpte godis (a) hade sån tur att therese o hennes syrra var i huddinge så jag fick skjuts till stallet, det var jävligt nice att slippa åka buss så tack så mycket!
var med Åsa, tittade när hon red Hallon och sen så blev det att skriva ihop en text av vad alla partier hade sagt. Som jag faktiskt blev klar med idag! hann även med att skriva av alla engelska glosor och läsa igenom dom lite. Läste igenom spanskan och tittade även igenom specidrotts läxan. Så jag kännde mig jävligt duktig. jag pluggar faktiskt väldigt bra i stallet så det är asskönt eftersom jag inte gör det hemma..
Sen jobbade jag ett tag på eftermiddagen istället för Åsa. Umgicks med Caroline,Zarah,Amanda,Cajsa o becca typ.
Red sen på Eleonora. Det gick faktiskt väldigt bra när hon inte fick spelet o typ stod still eller typ småstegrade på stället. Men jag löste situationen ganska bra så det blev inte så långa stopp och därimellan så är hon somsagt jävligt fin. Det är faktiskt roligt att rida henne. älska att rida på ponny. Så förhoppningsvis så kanske det får mig att vilja fortsätta rida.
Nej nu ska jag inte skriva mer har skrivit en väldigt lång text idag!
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0