storstädat

Hallu,
I förmiddags så åkte min familj hem till familjen lindqvist. Dom har flyttat så vi åkte och ttittade hu dom hade fått det. Vi åt subway till lunch,yummie!
Påvägen hem så tvättade vi bilen i sån där biltvätt,åh asså vilka minnen jag fick! När jag var mindre så åkte jag typ varje helg o tvättade med pappa. Innan så åt jag alltid happy meal och medan vi satt där inne o tvättade bilen så åt jag alltid glass,haha!
Vi har även hyrt en film, en thriller med lite skräck i sig. jag lär säkert sitta o gömma mig men på något sätt så kan gillar jag o titta på skräck filmer!
Har precis pluggat klart. Hade inte så mycket plugg eftersom jag gjorde allt i fredags typ! Har även storstädat mitt rum. dammsugit,dammat,städat garderoben och bytt lakan! Det är verkligen underbart att sova med nytvättade lakan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0