-

Hallu,
Asskönt att börja 20 i 12 idag! Dessutom var mamma hemma så hon kunde skjutsa mig, så jag kunde ta det lugnt o chilla hur länge som helst!
Hade tre lektioner och ingen av dom är speciellt rolig.. Men men vi fick sluta en kvart tidigare så hann med rätt buss till stallet! usch det var lite läskigt asså satt mig bakom en gubbe, som vände sig om när jag satt mig o ba heej. Jag satt som tur va o lyssnade på musik, så lossades inte höra. Då sa han typ lite högre hallå! men sen så blev han tyst iaf, men han satt o glodde som faan men tittade ner i mobilen och sen så tog han fram en öl o började halsa då gick ja o bytte plats! usch men kände hur han fortfarande glodde, usch asså!
Kom till stallet halv 4, hjäpte jennie i stallet och så pluggade jag lite geografi och spanska. Gjorde iorning Larry och gick och ledde honom i ridhuset, bytte sen så jag fick ta o leda otto,snälla o gulliga otto:)
Åkte hem med jennie o satt o snackade ett tag. Har precis lagt mig i sängen o ska snart försöka sova.
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0