världens sötaste

Hallu,
Vaknade imorse av att jennie ringde mig o bad mig jobba i stallet. Fick snabbt klä på mig och gå till fruängen.. Åh hatar när alla jävla bussar krockar med varandra.. men det var rätt skönt att komma igång med en promenad och med hög musik på!
Kom till stallet, mockade o hjälpte alla grupper. Åt lunch och sen hjälpte yttligare alla grupper.. Det är det jobbiga med att jobba på söndagar det är barngrupper hela dagen! men allt gick bra. Red ut på Rutan en sväng oxå, vara ute o klättrade o travade lite,myspys<3 Fodrade o fixade det sista i stallet sen tog ja o ylva en fika innan vi åkte hem!
Nu har jag varit duktig o städat rummet! Nu är det bara att läsa igenom läxorna och fixa kläder tills imorn! Men det får bli efter middagen.
Asså åh Robin är så jävla söt det märks verkligen att han gillar mig. vart jag än går så kommer han o letar rätt på mig<3 han hoppar upp och lägger sig bredvid mig när jag ligger o tittar på tv. Varje morgon när han märker att jag börjar vakna så står han och klättrar på gallret o tittar på mig med sina stora ögon! världens sötaste robin<33
Imorn blir det fullt upp efter skolan, slutar halv 5 o ska hinna rida Rutan o äta middag innan jag ska rida igen vid halv 8, men det ska jag nog hinna bara jag hinner med bussen!
pussinuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0