Vet inte vad jag vill

Hallu,
Skönt med bara 3 lektioner idag, men jobbigt att behöva gå upp 6.. menmen jag ska inte klaga har faktiskt ett bra schema!
Kom till stallet vid halv 2 typ. pluggade lite engelska glosor, kan dom typ nästan helt så det känns ju väldigt bra! Fodrade betfor o sen satt jag mig o läste igenom geografin och satt o snacka med Ylva.
Gjorde sen iordning hallon och red på henne. Det gick inge bra.. Jag känner mig alltid så dålig när jag rider på henne, hon vill aldrig lägag sig i handen och bara lägger huvudet på sne..Jag har inget ridsug kvar längre, jag vill inte vad jag vill. Ska iaf ut o mysa i skogen med rutan o ylva imorn, skönt att inte behöva känna att det måste gå bra..
Nu ska jag sätta mig o äta choklad.
pussinuss

Kommentarer
Postat av: louise och sofia

fiiin bild!:) <3

2010-09-05 @ 00:15:32
URL: http://galetfort.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0