13 april

Hallu,
Hade ingen spanska imorse så hade sovmorgon! Sjukt nice! Mötte även zarah på bussen,bra start på morgonen!
Ja matten är ju som den är.. På svenskan hade vi redovisningen och det gick jätte bra,stammade inte eller någonting!
På idrotten hade vi boxning,fyfan vad det är jobbigt!
Påväg till stallet så mötte jag mormor,länge sen!
I stallet hängde jag med Therese innan jag gick ut o gick med chico och rebecca som sällskap. Hängde i cafeterian med Ida o rebecca ett tag. Sen tittade jag när jennie red och efter så smorde jag så grejerna är fina tills imorn då hon ska rida clinic för en landslagsryttare!  Så vi fixade lite innan vi åkte hem.
Mixto är hos oss nu igen,bara tills på fredag men ändå!
Nu ska jag titta på tv innan det blir läggdags!
pussinuss

Kommentarer
Postat av: lovisa

v: de tkr jame:D

2011-04-14 @ 06:54:34
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0