2 horses

Hallu,
Red på otto i pausen och det gick bra. Han var fin men jag tycker att det är skit svårt att rida själv..
Åt lunch innan jag mockade och fixade mat till båda två. Red sen ut på Larry. Var lite för trött för att rida dressyr igen. Vi var ute och klättrade i skogen och travade lite på grusvägen. Han tyckte det var jätte mysigt att komma ut och var hur snäll som helst! Var ute i 50 min ungefär,myspys.
Fixade det sista o pratade en stund med marie innan jag körde hem. Det gick inte jätte bra idag dock,fick ett motorstopp.. Gaaaah blir galen jag som trodde jag slutat med det! Men öövning ger färdighet som man brukar säga.
Nu har jag däckat i soffan och kommer nog tillbringa min lördag här.
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0