8 april

Hallu,
Jag är så sjukt trött hela tiden och det gör inte saken bättre av att gå upp kvart över 6..
Skrev ihop en text på spec idrotten som jag skulle behöva fortsätta med annars lär jag aldrig bli klar med den till på fredag och då vi ska hinna göra en powerpoint om det oxå.. Men men bara man komemr igång så går det ju rätt fort.
På idrotten spelade vi innebandy,usch vad jobbigt det är att springa asså!Måste ta och skaffa mig kondition,så ska försöka mig på att ut och springa nu i vår.
På bilden ritade jag av lite grejer fick bara vg på den.. Men men hoppas få bättre på min eld jag ska rita nästa vecka.
Kom till stallet och hängde med Marie några timmar.Sen var jag med carolina  och erica innan vi red. Vi var bara 3,asskönt! Det gick bra idag,bättre än i måndags så. Och hon kunde göra skänkelvikningar idag,stor framsteg!
Ska titta på vampire diares och äta choklad fondant som lillebror bakat!
pussinuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0