Allergier

Hallu,
Vaknade 10 imorse,var länge sen jag sov så länge!
Hade geografi och engelska idag. På engelskan så hade jag muntliga nationella, det gick faktiskt bra!
Kom hem vid halv 3 och har bakat kladdkaka,städat robins bur,tittat på tv och nu är jag så seg så jag orkar inte äns röra mig.. Kan björkpollen bara försvinna nu!
Eftersom jag har rätt tråkigt så tänkte jag skriva upp alla mina allergier,inte för att det är värst intresant för er men men något måste jag ju skriva..

* Björkpollen
* Hasselpollen
* Lite Alpollen
* hasselnötter
* äpplen
* päron
* nektariner
* plommon
* körsbär
* persikor
* ananas
* katter

Det är de jag kommer på just nu men lite av det iaf,sjukt jobbigt.. Det är inte så att jag dör av något av det men det kliar i halsen om jag äter det..

Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: aa jag bor i sthlm men då var jag på landet, typ 30+ grader i solen x)

2011-04-26 @ 18:00:23
URL: http://finaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0