.

Hallu,
Åkte moppe till stallet idag! Var dock lite kallt men det funkade.
Hängde med Therese när hon åt lunch och sen var jag med jennie innan hon skulle rida. Tarkan kom även på besök,längesen nu!
Tittade när Jennie red o satt o snacka med tarkan innan jag åkte hem vid 3,då var det helt dött i stallet.. men var där ett tag iaf. hemma har jag inte haft så mycket roligare.. har tittat på tv och tittat på tv och tittat ännu mer på tv..men men får skylla mig själv när jag inte orkar ta tag i något att göra.
har inget vättigt o skriva,
pussinuss

Kommentarer
Postat av: duvetnikkie

vilken fin blogg du har sötnos :D

2011-04-21 @ 16:46:53
URL: http://duvetnikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0