Gårdagen

Godmorgon, Tänkte berätta om gårdagen lite smått nu.Kom till stallet vid typ 10. Mockade och gjorde mat innan jag red på Otto. Det gick bra, det är skitkul! Men har fortfarande skitsvårt att komma på vad jag ska göra.. Men det kommer väll snart, nu när man ridit själv ett tag. Åt lunch med Zarah och Erica o hängde nere i stallet. Tittade sen när Jennie red, var typ aslängesen jag gjorde det. Kom hem vid halv 5, duscha, sminka mig och fixa håret innan vi gick till emma! Kvällen bestod mest av att titta på filmer från närvi var små! Åh shit asså att man har varit liten! Men vi hängde oxå med robin, hennes kille o satt o snackade ett tag innan jag hick hem. En lyckad kväll! Nu ska jag gå upp o göra mig iordning för att åka o rida ut på Otto!:) Pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0