hemma tidigt!

Hallu,
För engångs skull så gick spanskan och matten jätte fort idag! På svenskan så jobbar vi med våra presentationer. jag och Emelie ska prata om scrubs. Vi gick sen för att titta på innebandyturneringen som spelades i idrottshallen. satt där och titta o snackade med folk innan jag drog hem. Kom hem 10 över 2,rekord typ! Har inte varit hemma den här tiden sen 9:an!
Har varit ute med mixto och hunnit trycka i mig lite kladdkakssmet,jävligt gott asså!
Hade tänkt mig att försöka göra klart engelska läxan så den är klar. Kvällen kommer nog spenderas just här, i soffan!
pussinuss


Kommentarer
Postat av: Ylva

AAAAAAH alltså du är så jävla snygg Vanessa, jag dör för den här bilden!! <3

2011-04-06 @ 20:46:29
URL: http://baraylvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0