klättring

Hallu,
Uppe vid 8 idag,gjorde mig iordning och åkte till stallet. Började med att mocka till aqua,larry och otto. Innan jag gjorde iordning otto för en uteritt. Han var väldigt på tårna men han gjorde inget dumt så. Klättrade lite och myste i skogen. Vilket jag oxå gjorde med Aqua. Efter jag ridit båda två så gjorde jag mat och sen blev det lunch för min egen del.
Hängde med Therese nere i stallet och sen så var jag med jennie hela eftermiddagen. Kom hem vid halv 7.
Vi är hundvakt nu ett tag oxå,till världens bästa mixto!!!<3Blev en aning lycklig när jag såg honom när jag klev innanför dörren!
Det blir förhoppningsvis tidigt i säng idag är så sjukt trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen!

Kommentarer
Postat av: Stella & Emma 8)

var gärna med i dagens blogg :)

http://boinq.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-ny-kategori.html#comment ^^

2011-04-03 @ 20:41:28
URL: http://boinq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0