promenad med larry

Hallu,
Hade inte mycket till skoldag idag. på geografin kom våran rektor in för att snacka med vår klass eftersom vi är en aaaning stökiga på just geografin.. På engelskan så tittade vi på en väääldigt dålig film. En film om djur som startade ett krig med en grupp människor..
Åkte sen med mamma till skärholmen köpte mig en bikini! En brun med rosa blommor och lite gröna blad på och så köpte jag ett par svarta tygskor bara,men lite blev det iaf!
Åkte sen till stallet för att ta hand om Larry. Gick ut och gick på en mysig promenad och så stod jag o borstade honom och fixade allt innan jag åkte hem.
Nu har jag pluggat lite spanska och nu blir det titta på tv hela kvällen.
pussinuss

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: varsågod :D

2011-04-05 @ 18:19:45
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

bara bra här med men lite trött ska snart äta kraam

2011-04-05 @ 18:22:13
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0