Två hästar och en ryttare

Hallu,
Nu har jag varit igång sen kvart över 7 imorse,så är rätt trött nu.
Imorse åkte jag o jennie till hovslagarn med Larry eftersom han tappade en sko igår!
Kom tillbaka till stallet vid kvart i 10 och då mockade jag till otto o larry. red sen på Otto. Det gick bra!
Åt sen lunch med Ylva!
Sen blev det göra iordning maten innan jag red nästa häst! Red först på Larry inne men sen blev vi utskickade i regnet,fan vad kul!-.-
Men det gick iaf skiiiit bra! Han var skit fin,travade,galopperade lugnt och ja allt bara gick så jävla bra!:D
Mormor o morfar kom o hämtade mig o vi åkte hem för att fira min mamma,lillebror och farfar. Så  nu har vi precis ätit och nu ska jag titta på tv!
pussinuss

Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag känner desamma.. jag får se vad som händer! känner mig astrött så har egentligen inte lust med någonting :/

2011-04-30 @ 18:27:03
URL: http://liitefinare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0