.

Hallu,
På spec idorotten fick vi tillbaka poven och jag fick VG,nice eftersom jag bara läst igenom allt 1 gång!
På idrotten splade vi basket,lagom kul med en jävla träningsvärk!
På bilden målade jag ett landskap som jag bara fick vg på.. Okej nu låter jag som att det är dåligt men har fått mvg på alla typ,men men.
Kom till stallet mockade o gjorde mat till larry och så hängde jag med ida och therese. Gick o köpte godis och bosatte oss i cafeterian. Zarah o erica kom sen och joina oss.
Ridningen gick sådär. Får som vanligt aldrig något stöd på ytter börjar bli galen på det asså.. Men men i helgen blir det rida på superfina hästarna larry,otto o aqua!:)
Pratade med jennie ett tag innan jag åkte hem och nu ska jag sova!
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0