Vårstädning

Hallu,
Vaknade vid 7 imorse men låg kvar i sängen till kvart i 8,älskar när man har tid för att göra det!
Började direkt att städa mitt rum,för idag flyttade min lillebror ut ur mitt rum! Han har bott inne hos mig i 4 månader nu,sista månaden så har man irriterat sig en aaaaaning på varandra! Så jag började storstäda det imorse. Dammsuga,damma och tvätta golvet.
Åkte ner till stallet för att rida på Aqua. Red ut en stund och mötte ylva o chico påvägen så fick sällskap! Var ute och klättrade en stund.
Mockade o fixa mat till henne o larry innan jag o ylva åt lunch.
Hängde med Carolina ett tag o sen blev det sola! Sjukt skönt väder idag!
Borstade och fixade larry ute idag,vårkänslor! Jennie red sen och han såg riktigt fin ut,så nu håller vi tummarna för tävlingen imorn!
Smorde sen allt så nu är det klart för imorn!
När jag kom hem så forsatte städandet och mublerandet. Allt är klart nu och mitt rum känns sååå stort!
har varit sjukt trött hela dagen så blir tidig säng idag med,
pussinuss

Therese och Aqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0