24 augusti

Kom hem ganska tidigt idag faktiskt,vid halv 3 så det var skönt.
Satt o tittade på tv hela eftermiddagen och efter middagen skjutsade jag min lillebror till träningen och fortsatte sen min övningskörning. Körde väldigt länge idag. Var lite ofokuserad i början men sen åkte vi o övade på parkering. Och jag var väldigt grym,har haft så svårt med det heöa tiden men iddag fall allt på plats och kunde lätt köra o backa in i rutorna! Åkte sen ner till stallet för att lämna lite grejer och så hälsade jag på Ida som jag inte sätt på hela sommaren och så hann jag prata lite med Jennie innan jg körde hem igen.
Nu ska jag fixa allt för imorn då jag oxå börjar 8..
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0