Då var sommarlovet slut

Då är jag hemma igen efter en lång dag i skolan och stallet.
Skolan var faktiskt mer okej än jag trodde,kändes som jag inte haft ett lov o allt var som vanligt så det är väll skönt på ett sätt.
Man kan ju inte påstå att dagen var den mest nödvändigaste,vi lekte lekar från 9-13 med 1½ timmes lunch där i mellan och sen hade vi hål från 1-3 och sen en lektion.
Schemat är bra,jag ska inte klaga men man hade ju alltid hoppas på bättre så. Lägger upp det sen. Ska dock byta ut massagen mot trafikkunskap om det går. Skulle egentligen ha trafikkunskap nu men det har nog blivit något fel,så ska försöka byta. Känns ju onödigt o gå trafikkunspa när jag förhoppningsvis redan tagit körkortet lixom..
Åkte sen direkt till stallet hann prata med Carolina och titta när hon red och sen kom alla andra i gruppen oxå. Känns på ett sätt skönt att komma in i rutiner igen även fast jag inte skulle klaga på ett ännu längre sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0