Håltimme

Hejhej,
Har varit i skolan sen 8 imorse så man börjar känna sig lite småtrött nu..
På trafiken gick vi igenom lite och sen berättade han en hemsk trafikhistoria han vart med i,usch!
Vi gör ju som vanligt ingenting roligt på idrotten o jag är lika dålig som vanligt.. Idag spelade vi Lacross,kuul..
Har sen hängt med Jessica och nu sitter jag i datasalen o väntar på att lektionen ska börja. Har bara 2 lektioner kvar nu och sen ska jag åka till skäris o träffa Tarkan och Ylva! Ska bli jätte roligt att träffa Tarkan det var sjukt länge sen! Och sen blri det såklart roligt att träffa Ylva oxå!
Så kommer hem ikväll och då skriver jag ett till inlägg!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0