Plånbok borta

Hejhej,
Har inte varit den bästa dagen om man säger så..Har tydligen gått o tappat min plånbok! Åh blir så trött,har ringt sl o bett dom titta på bussen jag åkte med men tror ni dom gjort det nää,såklart inte!! Gaah blir så frustrerad! Men men ett nytt sl och bankkort är påväg så det är bara körkortet som är viktigt som saknas nu..
Skoldagen gick fort utom naturlektionen,åh vad jag verkligen hatar det! Fick äcen träffa vår nya historia lärare hon verkar rätt så okej faktiskt.
Åkte sen till stallet o satt där o fikade med pernilla o agneta innan jag hjälpte till lite i stallet. Red sen på astrid och sen på anna.
Åkte hem med Jennie sen och nu har jag äntligen fått i mig mat,åt senast 9 imorse så hade rätt så ont i huvudet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0