Skärholmen

Hejhej,
Har haft fullt upp hela dagen idag!
Gick upp vid 9,tittade på våra bästa år och sen på topmodel. Gjorde mig iordning och åt sen crepes som min lillebror gjort till mig!
Åkte hem till carolina och sen åkte vi vidare till Skärholmen i ösregn! Åh gick runt o frös som faan usch vad kallt det var! Fick iaf med mig örhängen,ett rosa linne och sen en t-shirt till min lillebror,schyst syrra va?! tar kort och lägger upp imorn!
Fikade sen där och sen åkte vi vidare till stallet där vi hade stallmöte. Vi gick igenom lite nya saker och sånt.
Sen skjutsade jag hem carolina o tror ni inte att moppejäveln inte startade sen! Så ännu en gång så är det någon som jävlats med mig och gjort något med nyckellåset! Men pappa kom till undersättning och sen kunde vi tillslut vrida om nyckeln..
Åt middag och sen åkte jag o pappa tillbaka till stallet för att jag skulle rida på Larry. Han var så fin idag!! fina fina larry!
Nu är jag nyduschad och tittar nu på tv!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0