-

Hallu,
Sov inget inatt för jag hade sån jävla mensvärk... och eftersom jag ska opperera mig på tisdag(snart ju!!!!!!) så får jag inte äta ipren för det är typ blodförtunnande eller något o alvedonen hjälper inte ett skit.. men jag tog mig iaf till skolan även om jag inte kunde vara med på idrotten,man ska ju röra på sig om man har ont men det går faan inte,usch mensvärk kan verkligen gå o ta sig!!! Eftermiddagen spenderades med Therese o Zarah. Hjälpte mig att göra mat o gå ut o gå med Larry:) Sen kom Ylva o vi satt uppe o fikade i cafetrian innan vi skulle rida. Red på astrid o det gick faktiskt bra. Det jag vill nu är att hon ska komma upp med nacken och kliva på framåt men det går sakta men säkert fram..
imorn blir det jobba med ylva imorn,taggad!
pussinuss-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0