1 vecka tills jag fyller år!

Hallu,
åt frukost i skolan idag och till sällskap hade jag mitt svenskahäfte,underbart.. Men men har ju prov  imorn så är bara att plugga på alla tid som blir över.
På idrotten spelade vi innebandy,fotboll,handboll o basket..verkligen mina absolut favoritgrenar haha!
På geografin tittade vi på lite filmer på youtube och på engelskan lite uppgifter innan vi fick sluta.
Åkte till sunny sen. Var ute o gick en stund och tömkörde sen,första gången! men det gick faktiskt bra tror jag hon kunde det så det var mest jag som var oruttinerad men det var kul!
Kom hem vid halv 4 och har pluggat sen dess.
Ska snart äta och sen blir det åka till stallet för att rida på Larry för jennie!:) Sen ännu mer plugg..
Så nu ska jag försöka plugga vidare,
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0