Chilldag

Hallu,
Började inte först 20 över 11 idag,skönt! Hade geografiprovet då,gick sådär vi hade bara 25 min på oss,jävla idiotvikarie! På eneglskan fick vi plugga självständigt till provet och sen slutade jag halv 2,så rätt ovärd dag.
Åkte sen hem till Emma! Det var verkligen för länge sen vi sågs! var hemma hos henne i 2 timmar o fikade o pratade. Sen gick jag hem o bytte om till ridkläder. Kom till stallet vid kvart över 4 och gjorde iordning larry för en mysigridtur! Skrittade en runda innan jag gick ner på ängen o trava o galoppera,myspys! Red inte där så länge är ju rätt så jobbigt så jag skrittade ut en sväng till efter.
Har ätit o pluggat sen jag kom hem och nu ska jag se på green mile,
pussinuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0