förfryst

Hallu,
Åh min morgon var ett rent helvete! Min bussjävel från fruängen gick inte så jag fick stå ute och vänta för att se när nästa kom! Väntade i 24 minus i 45 jävla minuter!!!! Jag frös så mycket så jag höll på att få panik,kunde inte sluta skaka.. Usch hata snön o kylan!
Spanskan är ju alltid lika tråkigt och matten ännu värre.. Dock så lyssnade jag bara på musik hela lektionen så..
På svenskan tittade vi på film och på idrotten handboll.
Kom till stallet vid 2 och hängde med jennie o hjälpte till i stallet.
Tog sen hand om otto o skulle rida på honom:) therese följde med som sällskap när jag red nere på ängen!
Sen blev det ta hand om larry o göra iordning honom till jennie som skulle rida i pausen.
kom hem vid 20 över 6 och har hunnit,äta,duscha och plugga sen dess så jag känner mig väldigt effektiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0