Fotat

Hallu,
Åkte till Stallet vid halv 11. Räknade matte med Ylva,åt lunch och sen gick vi ner till juringw o fixade.
Gick sen med Jennie ut när hon skulle rida på ängen. Tog kort i det härliga vintervädret. Blev dock bara några kort bra eftersom jag är så jävla klanig som tappat objektivet..! Men ska försöka fixa det så fort som möjligt.
Åkte hem o laddade över bilderna hos henne innan jag åkte vidare till mormor o morfar. Har precis ätit middag o ska snart äta tårta! Bakade kolatårta,yummie! Har fptt ett paket nu o sen skulle jag få något på tisdag oxå.Fick iaf ett stativ till kameran! Så nu måste jag verkligen fixa objektivet!
Nu ska jag gå o mysa med finaste mixto!
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0