Ingen skola!

Hallu,
Det blev ändå ingen skola för mig,så sköönt!! Vi fastnade nämligen påväg till skolan o pappa orkade inte komma o hämta mig efter en timme o skjutsa mig till stallet så vi åkte dit direkt,nice!
Tittade när Jennie red för Anne och en stund när Marie red,båda såg verkligen superduper fina ut!!
Hjälpte till i stallet hela eftermiddagen o var med på jennies lektion. Hängde med zarah innan vi skulle rida!
Red på Astrid. Det gick bra för att vara 2 veckor sen sist. Hon var fin hela tiden utom ibland när hon bet tag och bara drog tyglarna ur händerna på mig.. men idag fick jag upp henne ganska mycket i lite högre form,så det är ju bättre än ingenting alls!
Nu ska jag baka födelsedagstårta som ska med till mormor o morfar imorn!
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0