Kungsberget

Hallu,
Upp med tuppen imorse för att åka till kungsberget!
Bussen gick från skolan kvart i 7 och vi kom fram dit vid 10.
Trodde att det skulle ta ett tag innan jag skulle komma igång men jag var grym direkt,haha! Det var rätt kul faktiskt,var ju några år sen sist så. Åkte med Emelie som åkte 3:dje gången i sitt liv så fick åka o plocka upp henne mest hela tiden,haha! och så åkte vi med Pontus,rasmus,valdemar som mest men sen även med elin,frida,moa och amalia!
hemresan var typ bäst! hade så jävla roligt! Jag satt bredvid emelie och pontus o rasmus satt bakom,har inte skrattat så mycket på länge! Vi hade även musiktävling och så satt dom o sjöng med så jävla falskt,haha!
Nu är jag hemma och är sjukt trött! Så blir tidig säng!
pussinuss

Kommentarer
Postat av: emelie

nu ljuger du! Ramlade ju inte hela tiden! ;)

2011-02-18 @ 23:48:52
URL: http://granfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0