Måste bli bra!

Hallu,
Sov på mormor o morfars soffa inatt,vilket ledde till väldigt dålig sömn.. Men men. Vi åkte vid halv 10 imorse och jag åkte till stallet direkt. åt lunch med Jennie och var sen med på hennes 3 sista lektioner. Titatde sen när hon,therese o ellen red för agneta. Alla var jätte fina även fast larry hade en aaaaaning mycket energi så gick han verkligen skit fint!
Tittade sen när några andra red kurs för agneta innan jag åkte hem.
Robin hade blivit jätte dålig o låg bara o hängde när jag kom hem! Han har förmodligen fått förstoppning.. Vi åkte iaf hem till tarkan o fick lite mediciner och nu så får han bara hö o vatten så nu hoppas jag han blir bra,han MÅSTE bli bra!!<3
Nu väntar jag på att solsidan ska börja sen blir det plugga lite matte..
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0