mosad hand

hallu,
Dagen började bra kom till stallet halv 9 och hängde då med jennie o mockade hela stallet. Sen kom Ylva,therese,zarah o ida.
Eftersom vi blev klara redan halv 10 så blev det låång lunch!
Sen så skulle vi rida 1,blev dock ingen ridning för mig.. för att när jag stod o lindade astrid så går hon omkring så jag tappar lindan o när jag ska ta upp den så ställer hon sig på min hand! hon vägrar att flytta på sig så jag får gräva mig ner under torven för att få ut handen.. Åkte sen in till akuten med bästa jennie som skjutsa,stannade o höll mig sällskap tills hon var tvungen att åka tillbaka till stallet.
men efter 2 timmar (snabbt den här gången!) så fick jag åka hem, det var inget brutet elle rnågon spricka, bara en stukning typ. Så det var ju skönt! men kommer ha ont ett tag o behöver vara lindad men men jag ska ju ändå opperera mig imorn så kommer ju få värktabletter ändå! Börjar bli lite nervös nu..
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0