Programridning

Hallu, Då var den här dagen avklarad då. Kom till stallet 10 och gick med en lektion ut. Red sen på Aqua. Red på ängen en stund och hon försökte bocka av mig o dra så inte så lyckat! Men tur att det var fint väder så man tyckte det var mysigt ändå! Mockade innan jag åt lunch och sen hängde i stallet. Programrudningen började först 4 och jag red fram vid 5.. Det gick bättre idag en sist hon gick iaf på mer framåt av sig själv! Men fick bara 58%... så ja det känns lite surt att inte få mer när det kändes väldigt mycket bättre.. Åkte hem med Jennie vid halv 8 och suttit o snackat tills 9 så nu är jag nyäten och ny duschad o ligger i sängen. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0