skämt till jobbdag

Hallu,
Jobbat med bästa ylva idag! dock så var morgonen ett helt helvete..Boxarna var jätte skitiga! Det fanns ingen torv indragen och hagarna gick sönder så vi hade lösa hästar..
Det blev iaf bättre och vi kunde gå från stallet redan 3! Så vi gick ner o gjorde iordning larry och chico. Vi skrittade ut tillsammans innan hon red för marie och jag fortsatte till brandvägen. Travade på den fram o tillbaka innan jag red i ridhuset ett tag. han kändes jätte fin, han var lugn och kunde galoppera samlad galopp,han var så fin så finaste larry!
Sem var vi kvar o fixade o donade och vi åkte sen med jennie hem och vi satt o snackade jätte länge innan jag kom hem vid 8:)
Nu ska jag snart sova ska rida igenimrogonbitti!
pussinuss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0