Sluta halv 12!

Hallu,
Gick upp 6 imorse så är lite trött nu.. hade bara spanska o matte och sen svenska prov innan jag slutade! Svenska provet kändes bra svarade på allt utom 2 frågor och en av dom för att jag inte hann.. men känns verkligen som jag borde få g så de e ju bra! Fick btw G på spanskaprovet oxå,kändes skönt!
Åkte till stallet o fikade med Jennie till 2 typ.Fixade i stallet och sen var jag sällskap på hennes lektioner innan vi tog hand om larrypojken! Tittade när JS4 red innan jag åkte med henne hem. Nu är jag nyduschad och ska snart försöka sova,
pussinuss

Kommentarer
Postat av: Antoniojohanna

Very good guestbook. Interesting!

2011-11-24 @ 10:53:50
URL: http://antoniojohanna.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0