.

hallu,
idrottslektionerna gick fort med teori på ena och pingis på andra. Kan väll inte säga att jag är den bästa för jag förlorade varje tävling men iaf bättre en i onsdags!
På bilden målade jag en delfin som jag bara fick vg på.. haha ne men det är ju bra men efter att man fick mvg en gång så vill man ju ha det oftare!
Åkte till stallet.Bytte om och sen mockade jag o gjorde mat till otto. Red sen ut med therese på aqua och malin på heidi. han var så snäll så och det var mysigt även fast det var lite småkyligt. Tog hand om honom efteråt o fixade lite o så. Ryktade och mös med larry innan jag gick ut med rutan. Hon skötte sig bra på grusvägen bortåt från stallet hemmåt var hon en riktig jävla idiot!Hon ville dra hela tiden,blev rädd för allt,gick på mig,bockade o reste sig! Blev livrädd för ett par hundar som gick förbi så kom inte därifrån först efter hon hoppat ett tag.. Undra hur hon kmr bli nästa vecka när jag kommer hem o ska ut o gå med henne..
Hängde med folket i cafeterian ett tag innan jag gick ner o hjälpte till o fodra o hängde med jennie.
Red sen på astrid o det gick väll inte så jätte bra.. Hon var jätte hastig och stark! Så orkade knappt hålla ihop henne.. men men.
Lämnade robin hos zarah sen och han var vättskrämd stackarn men han lugnar ner sig snart o kommer få det jätte bra:)
pussinuss

Siri o otto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0