Förkyld..

Hallu,
Vaknade 5 imorse av att jag inte kunde svälja.. Men det gick tillslut över och jag kunde somna om, men då var det desto svårare att komma upp vid 8 sen..
Dagen gick faktiskt väldigt fort,tur det! dock inte spanskan men det gör den aldrig..
Kom till stallet vid 5, stod o myste med larry innan jag o ylva åt middag. Satt uppe i cafeterian rätt länge med ylva,zarah,lars och pernilla. Sen gick jag ner o mockade till larry och pussade på honom:)
Red sen på Astrid och idag gick det verkligen skiiit bra! Så det var ju skönt efter gårdagen.. så man kan ju hoppas att på nästa programridning så går hon så fint som idag.
pussinuss


Kommentarer
Postat av: Ylva

ÅH vad kul att det gick bra :D :D <33

2011-01-17 @ 21:41:08
URL: http://baraylvas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0