Första bild lektionen

Hallu,
Hade badminton på idrotten imorse oxå, så imorn när jag ska jobba lär jag ju vara helt slut i armarna!
Fick även tillbaka våra anatomiprov och jag fick VG,as nice!
Vi hade även vår första bild lektion!Fyfan vad kul det var har saknat det som ämne faktiskt. Vi fick rita av ett äpple i gråskala och en i färg och fick VG och MVG på dom så det kändes bra att målandet fortfarande satt i:)
Åkte sen till stallet. Satt i cafeterian med Jennie,Ylva o Therese ett bra tag innan vi fodrade o så. Sen så satt vi där uppe ända tills vi skulle rida. Jag skulle rida på Astrid. Idag gick det faktiskt skitbra!Hon var väldigt ovillig i början men det blev riktigt bra och hon blev stadig och jag satt still. Tänkte på det pernilla sa i måndags som smält in nu så allt gick jätte bra faktiskt!
Nu ska jag titta på let's dance med lite chips o godis!
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0