Hästvakt

Hallu,
Vi kom inte hem först vid halv 4 igår för att vi inte fick tag på någon taxijävel.. En timme senare fick vi iaf tag på en som inte kom först en halvtimme efter det.. Men vi kom iaf hem till slut!
Vaknade 12 och gjorde mig iordning och åkte till stallet.
Var med Zarah,Carolina och Ylva uppe i cafeterian innan jag gick ner o mockade till otto och gjorde iordning larry. Skrittade sen ut med Ylva o chico och sen så travade jag ett tag på banan. Men det gick jätte bra och han var jätte snäll:)
Fixade med Larry innan jag gjorde mat till både otto o larry. Smorde träns o sadel innan jag mockade till larry.
Gosade sen med otto innan jag hängde med Felix uppe i cafeterian.
Kom hem typ nyss och idag blir det äta godis och SOVA!
Pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0