Ishockeymatch

Hallu,
har inte sovit mer än 4 timmar inatt typ.. Kunde inte somna,så somnade 2..Vaknade 4 och sen halvsov jag o vaknade hela tiden fram till 7..
Var inte med på simningen så jag var i gymmet ist. Sprang lite på bandet och gjorde lite annat.
Sen köpte jag lunch innan vi åkte till ishockey-hallen för att se på när killarna i min klass spelade skoldm! Det var roligt o dom var riktigt grymma! Vann med 12-0! Vi tittade på den på geografin eftersom vår lärare tyckte att det var viktigt att vi skulle heja på dom,så det var jävligt nice! Dock sjukt kallt, mina tår förfrös s jävla läskigt!
hade engelska sen inna jag jag sluta vid 2. Åkte då till huddinge för att åka buss till sunny,åkte med carolina och vi gick sen ut på en promenad med tottosarna. Mockade o fixa maten innan pappa kom o hämta mig.
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0