Mysig ridtur på Laramie peak

Hallu,
Jag somnade halv 12 igår och vaknade halv 12 imorse! Skönt och behövligt med tanke på att jag tror jag hade feber igår kväll..
Åkte direkt till stallet och var med Ylva. Mockade till larry och sen så satt vi oss uppe i cafeterian med becca o jennie.
Gjorde iordning rutan till pernilla och sen så gjorde jag o jennie iordning larry. Red sen ut på honom och jennie följde med till fots. Vi gick grusvägen bort och fortsatt in i bostadsområdet och gick runt där. han var så duktig och så snäll! Han var inte rädd för någonting inte skidåkare, traktor eller bilar som typ körde på oss. Duktig larry:)
Red sen nere på ängen och travade runt där och vågade faktiskt galoppera! han var jätte snäll och gjorde ingenting, kanske för han tyckte det var så  jobbigt så han höll på att dö, haha!
Fixade sen med hans hovar och sånt innan jag fick skjuts av jennie hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0