Något som får mig att gråta

Jag börjar gråta väldigt lätt för saker som berör mig psykisk. Vilket är rätt mycket.. Men jag har aldrig gråtit så mycket över något/någon som över samantha o hampus, dom hade en speciell plats i mitt hjärta o kommer alltid ha.
Men sen gråter jag jätte lätt för en sorlig film, speciellt om det är något djur som dör.
Men gråter även om någon säger fel sak till mig, behöver inte vara elakt menat men jag tar åt mig väldigt mycket,vilket är jobbigt.. Sen om någon dissar mig då bryter jag ihop, de är det värsta någon kan göra mig nästan har för mycket minnen av sånna saker.
Men sen finns det mycket mer är en väldigt känslig person som gråter lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0