Packnings dax!

Hallu,
Jobbigskoldag med bara tråkiga ämnen.. Men nu är den över och vi fick sluta tidigare så kom hem 5 ist för halv
6..
Har räknat lite matte och tittat på våra bästa år! hehe glömde fråga vad jag skulle göra på engelskan, men kmr inte missa så mycket mer än lite gramatik o glosor o då får man väll plugga mer till provet ist. På samhället fick jag inget så det var skönt! Har bara lite mattetal kvar att göra nu men fattar inte ett skit så det kan ju bli intresant hur jag ska klara dom..
Väntar på att middagen ska bli klar och sen blir det att börja packa!Har skrivit en lista på det jag ska ta med mig så jag inte glömmer något,har en tendens till att göra det hehe(a)
Ska packa till min älskade robin oxå. han ska bo hemma hos zarah,där kommer han ha det bra!:)Men kommer sakna min lilla bebis<3
Så nu har jag egentligen ingen tid att skriva mera så,
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0